Tájékoztató
Mátraterenyei Polgármesteri Hivatal Ügyfélfogadása
Tisztelt Lakosok! Tisztelt Ügyfeleink!
A járványhelyzet folyamatos romlására tekintettel a Mátraterenyei Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás 2021. november 29. napjától (hétfőtől) további intézkedésig szünetel.
A személyes ügyfélfogadás kizárólag az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban lehetséges hétfőn 8.00-16.00 óráig és szerdán 8.00-16.00 óráig. Egyéb esetekben telefonon, e-mailen, ügyfélkapun keresztül elektronikus úton történik. Kivételes esetben halasztást nem tűrő, kizárólag személyesen intézhető ügykörök – különösen az anyakönyvi ügyintézés, hagyatéki ügyintézés - az ügyintézővel telefonon előre egyeztetett időpontban - a hivatal előterében személyesen történik.
Amennyiben mégis személyesen keresik fel Önkormányzatunkat, ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő használata és a maszk viselése kötelező!
Ügyeik intézésére elektronikusan az
E-Önkormányzat Portál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap)
az E-Papír (https://epapir.gov.hu/)
Hivatali kapu
Mátraterenyei Közös Önkormányzati Hivatal
rövidített név: NOGMATER, KRID: 425188318
Mátraterenye Község Önkormányzat
rövidített név: TERENYE, KRID: 544548117
szolgáltatás igénybevételével továbbra is van lehetőség.
Mátraterenyei Közös Önkormányzati Hivatal és Mátraterenye Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:
3145 Mátraterenye Kossuth út 178.
Tel.: 32-362-169, Fax: 362-305, e-mail:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Mátraterenye, 2021. 11. 26.
Megértésüket és együttműködésüket továbbra is köszönjük!
Urbányi Edina sk.
jegyző