Elektronkus ügyintézés link

Tájékoztató

Mátraterenyei Polgármesteri Hivatal Ügyfélfogadása

Tisztelt Lakosok! Tisztelt Ügyfeleink!

A járványhelyzet folyamatos romlására tekintettel a Mátraterenyei Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás 2021. november 29. napjától (hétfőtől) további intézkedésig  szünetel.

 

A személyes ügyfélfogadás kizárólag az ügyintézővel előre egyeztetett időpontban lehetséges hétfőn 8.00-16.00 óráig és szerdán 8.00-16.00 óráig. Egyéb esetekben telefonon, e-mailen, ügyfélkapun keresztül elektronikus úton történik. Kivételes esetben halasztást nem tűrő, kizárólag személyesen intézhető ügykörök – különösen az anyakönyvi ügyintézés, hagyatéki ügyintézés - az ügyintézővel telefonon előre egyeztetett időpontban -  a hivatal előterében személyesen történik.

Amennyiben mégis személyesen keresik fel Önkormányzatunkat, ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő használata és a maszk viselése kötelező!

Ügyeik intézésére elektronikusan az

E-Önkormányzat Portál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap)

az E-Papír (https://epapir.gov.hu/)

Hivatali kapu 

Mátraterenyei Közös Önkormányzati Hivatal

rövidített név: NOGMATER, KRID: 425188318

Mátraterenye Község Önkormányzat

rövidített név: TERENYE, KRID: 544548117

szolgáltatás igénybevételével továbbra is van lehetőség.

Mátraterenyei Közös Önkormányzati Hivatal és Mátraterenye Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:

3145 Mátraterenye Kossuth út 178.

Tel.: 32-362-169, Fax: 362-305, e-mail:Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Mátraterenye, 2021. 11. 26.

Megértésüket és együttműködésüket továbbra is köszönjük!

Urbányi Edina sk.
       jegyző

Csatolmányok :
Fájl letöltése :Ügyfélfogadás változás.pdf[ ]129 kB